Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av CJ91 - 9 oktober 2010 13:13

Vaknade upp och såg Devils-Stars 3-4 sd, va fan hände??!! Devils hade 2-0 tidigt in i matchen och Kovaltchuk hade ett skott i stopen, starx därefter gjorde Dallas 2-1 och sen somnade jag. Kändes ändå som man hade full koll i Devils och kedjan Zajac, Parise, Kovaltchuk såg stekheta ut och det var också de som gav Devils sin 2-0 ledning. Ja, det var riktigt tråkigt hade faktiskt räknat hem den reken där menmen så är NHL och det kanske är därför det är så jävla kul med NHL! Kul var ändå att Loui Eriksson fick göra 2 mål för sitt Dallas Stars varav det ena det avgörande 3-4 målet i sudden!

1/4 rekar nu vilket verkligen inte är okey, men det brukar vara svårt i början av säsongen och det kommer ske en förbättring de låvar jag. Tipsade ändå om Edmonton mot Calgary på gästboken och var nära att spela Buffalo borta mot Ottawa igår men ändrade mig  då allt och alla verkade tro på Ottawa, som också hade en klar plusstatistik på Buffalo. Matchen slutade 1-2 till Buffalo efter 2 mål av Derek Roy (hade ändå inte rekat den men hade varit skönt ändå om jag vågat spela den).


Kommer komma upp minst en rek även idag, har dock inte kollat in oddsen ännu men kan avslöja redan nu att jag troligtvis kommer spela Vancouver hemma mot LA idag. Tror Vancouver kommer bli riktigt farliga i år härförda av bröderna Sedin!

Av CJ91 - 9 oktober 2010 00:15

Gött då satt första reken här då när San Jose med Murray och Wallin besegrade Columbus Blue Jackets i Globen med 3-2! Blir inte så mycket text till den här matchen då jag är ganska trött och sliten så ni kan gärna kolla upp lite fakta själv om ni är sugna på att rygga så inte ni missar något viktigt.


Devils har inför den här säsongen ett nytt första backpar i Tallinder (Buffalo) och Anton Volchenkov (Ottawa) har även fått in Jason Arnot (Nashville) som center i andralinan. Förlorade spelare till säsongen är framförallt Rob Niedermayer (Buffalo) och Paul Martin (Pittsburg). Man har ett mycket starkt lag enligt mig och att man lyckades behålla Kovalchuk var såklart mycket viktigt. Tror man kommer ta Devils här i premiären då jag inte tycker att Dallas ens är i närheten av Davils kvallitéer. Tror Dallas får det tufft i år och har tappa Stars-ikonen Mike Modano till Detroit och tidigare förstemålvakten Marty Turco till Chicago.


(Tror även Washington vinner inatt men blir ingen rek på det, men själv testar jag ändå en peng på caps mot ett Atlanta man brukar ha lätt för till 2ggr degen)


Spel: 1 (Devils)

Odds: 1.90

Insats: 10/10


CJ91

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards